Kære kunde,

Vectone Mobile vil gerne undskylde til alle deres kunder, der har oplevet uregelmæssig netværks problemer under de sidste par dage. Vi har opgraderet vores system for at sikre en bedre service i fremtiden. Derfor undkylder vi til de kunder, der havde problemer med at bruge vores netværk i løbet af denne tid.

Alle kunder, der oplever netværksproblemer rådes til at gen-konfigurere deres netværksindstillinger. Også selvom du har gjort det før, anbefaler vi at gøre dette igen. Derefter hvis du fortsat oplever problemer, vær venlig at kontakte kundeservice, som vil være glade for at hjælpe dem yderligere. De kan kontaktes via e-mail på support@vectonemobile.dk

F ørst skal du prøve at finde ”Vectone” på dit hoved menu. Du trykker på den og derefter v ælger (roaming). Du vil få to muligheder som er automatisk og manuelt og du trykker på manuelt: tryk på (I Danmark). Det vil hjælpe med at have forbindelse igen.

Jeg vil abefale i starter med at slukke telefonen og tage sim kortet ud og derefter indsætte det igen. Hvis du yderligere har brug for hjælp vær venlig og kontakte vores kundeservice.

Med venlig hilsen,
Vectone Mobile Team
Sprog
For kundeservice ring + 45 32 35 32 35 eller 3332 fra alle Vectone mobiler
Vectone
Internationale takster
Sportsnyheder
Vectone Sport News

Ring +45 32 35 32 35

For at få de seneste nyheder om din favorit sport for kun 2,50 kr/min (eksl. opkaldsgebyr)

*Opkaldsafgift er 0,99 kr pr. opkald.