Kom godt i gang med Vectone FAQ

Kom godt i gang med svar på ofte stillede spørgsmål
Det følgende er en liste over ofte stillede spørgsmål om Vectones taletids services. Hvis du har et spørgsmål, der ikke er besvaret her, så kontakt endelige vores kundeservice. De er altid glade for at hjælpe.

Jeg har ikke noget signal/netværksdækning. Hvad gør jeg? Hvad er Vectone Mobile? Hvordan kan jeg få et Vectone Mobile SIM-kort? Hvad består startpakken af? Hvordan bruger jeg mit SIM-kort? Hvor kan jeg tjekke mit Vectone mobilnummer? Hvordan kan jeg kontakte kundeservice? Hvordan aflytter jeg min telefonsvarer? Jeg har glemt min PUK/PIN-kode. Kan jeg beholde mit mobilnummer, hvis jeg vælger at tilmelde mig Vectone Mobile? Hvor mange dage tage det at overføre mit mobilnummer til mit Vectone SIM-kort? Hvor kan jeg registrere min nummeroverførsel online? Jeg har mistet mit SIM-kort. Kan jeg overføre mit gamle nummer til et nyt SIM? Jeg har glemt mine login oplysninger til Mit Vectone – hvad gør jeg?