Taletidsoverførsel - spørgsmål og svar

Følgende er en liste over ofte stillede spørgsmål om taletidsoverførsel fra din Vectone Mobil. Hvis du har et spørgsmål, som ikke er besvaret her, vil vores kundeserviceteam glædeligt hjælpe.

1. Hvordan virker taletidsoverførsel? 2. Hvordan køber jeg taletid? 3. Hvordan kan jeg vide, om min modtagers mobilnummer er på et understøttet netværk? 4. Kan jeg overføre taletid til en mobil på et fast abonnement? 5. Hvordan vil modtageren blive underrettet om overførslen? 6. Hvad er vekselkursen, og koster det noget at veksle? 7. Er der et maksimalt beløb eller et antal overførsler pr. dag? 8. Hvor lang tid tager det at overføre taletid? 9. Hvilke fejlmeddelelser vil jeg se, hvis overførslen mislykkes? 10. Hvor kan jeg se de overførsler, jeg har foretaget? 11. Kan jeg gemme en liste over familie og venner, som jeg har overført taletid til? 12. Hvad hvis jeg overfører taletid til det forkerte nummer? 13. Hvad sker der med min taletid, hvis en overførsel mislykkes?