Tank op Gratis SIM-kort
For kundeservice ring + 45 32 35 32 35 eller 3332 fra alle Vectone mobiler

Tank Taletid på din Vectone Mobil FAQ

Det følgende er en liste over ofte stillede spørgsmål om Vectone Mobiles services. Hvis du har spørgsmål, der ikke er besvaret her, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice.

1.Hvordan overfører jeg taletid til min konto 2.Hvordan ser jeg min balance? 3.Hvor meget vil det koste at foretage et telefonopkald? 4.Hvor kan jeg tanke op? 5.Kan jeg sende MMS? 6. Hvad koster det at registrere Min Vectone online? 7. Hvorfor mislykkedes min online transaktion? 8. Hvad er ”Verified by Visa” og ”MasterCard SecureCode”? 9. Hvordan tilmelder jeg mig til "Verified by Visa" og "MasterCard SecureCode"? 10.Jeg er kommet til at tanke på på et forkert SIM. Kan jeg få pengene tilbage?