Find simple løsninger til problemerne
Det følgende er en liste over ofte stillede spørgsmål om Vectones taletids services. Hvis du har et spørgsmål, der ikke er besvaret her, så kontakt endelige vores kundeservice. De er altid glade for at hjælpe.

Jeg har ikke noget signal/netværksdækning. Hvad gør jeg?

For at konfigurere netværket manuelt skal du finde Vectone Services. Den er at finde under hovedmenuen (Android) som Vectone Services eller USIM Toolkit eller under Indstillinger>telefon>SIM-programmer på din iPhone. På skærmen finder du to valgmuligheder - Automatic og Manual. Vælg "Manual" efterfulgt af " I Danmark". Dette skulle tilslutte din telefon til netværket igen. 

Klik for at se indstruktionerne for at konfigurere dit netværk manuelt for iPhone eller Android.

Hvis du har brug for hjælp, er du velkommen til at kontakte kundeservice.

Hvordan kan jeg få et Vectone Mobile SIM-kort?

For at kunne benytte dig af fordelene hos Vectone Mobile skal du anskaffe dig et Vectone Mobile SIM-kort. Du kan bestille et gratis SIM-Kort her på siden. Vores startpakke er gratis, men du skal tanke op, inden du kan foretage dit første opkald.

Hvordan kan jeg kontakte kundeservice?

Hvordan aflytter jeg min telefonsvarer?

Ring 3331 eller +45 50 63 50 60 hvis du befinder dig i udlandet. Alle dine beskeder (afspillede, uhørte eller gemte) vil automatisk blive slettet efter 30 dage.

Jeg har glemt min PUK/PIN-kode.

Din PUK-kode kan findes på SIM-kortholderen, der fulgte med i din startpakke. Gem den venligst et sikkert sted. Alternativt kan du ringe til vores kundeservice, og de vil med glæde hjælpe dig.

Kan jeg beholde mit mobilnummer, hvis jeg vælger at tilmelde mig Vectone Mobile?

Du kan beholde dit gamle nummer og bruge det med dit nye Vectone Mobile SIM-kort. Du skal bare printe og udfylde denne formular, og sende den tilbage til os og så ordner vi resten.

Hvor mange dage tage det at overføre mit mobilnummer til mit Vectone SIM-kort?

Det tager omkring 10 arbejdsdage fra den dato, vi modtager formularen. 
Når nummeroverførslen er gennemført, vil du modtage en bekræftelse over SMS.

Jeg har mistet mit SIM-kort. Kan jeg overføre mit gamle nummer til et nyt SIM?

Ring til kundeservice og de vil hjælpe dig med at flytte dit gamle nummer til et nyt SIM-kort. Du kan blive bedt om at svare på sikkerhedsspørgsmål med henblik på at kontrollere, at du er den retmæssige kontoindehaver. Vær opmærksom på, at det koster 10 kr. få et nyt SIM-kort med dit gamle nummer. Beløbet vil blive fratrukket din saldo.

Jeg har glemt mine login oplysninger til Mit Vectone – hvad gør jeg?

Du behøver ikke at bekymre dig. Vi kan sende dig en påmindelse - du skal blot give os dit Vectone mobilnummer og den e-mail adresse, som du brugte ved registreringen.