Find simple løsninger til problemerne
Følgende er en liste over ofte stillede spørgsmål om taletidsoverførsel fra din Vectone Mobil. Hvis du har et spørgsmål, som ikke er besvaret her, vil vores kundeserviceteam glædeligt hjælpe.

Hvordan virker det?

Denne service giver dig mulighed for at overføre taletid til: 

• Mobiler på en voksende liste rundt om I verden ( Klik her for at se listen ) 
• Alle Vectone mobiler i Danmark og rundt om i verden. 
• Alle VectoneCloud numre (det gratis fastnet-nummer med VectoneCloud). 
• Alle ChilliTalk numre (den unikke 11-cifrede konto adgangskode vises i Min konto på ChilliTalks hjemmeside). 

Du kan overføre taletid ved blot at sende en besked fra din egen mobil enten ved hjælp af Min Vectone konto online eller ved at ringe til vores hotline fra enhver telefon. For flere oplysninger om hvordan du bruger taletidsoverførsel klik her.

Hvordan kan jeg vide, om min modtagers mobilnummer er på et understøttet netværk?

Hvis du forsøger at overføre taletid til et mobilnummer, der er på et netværk, taletidsoverførslen ikke samarbejde med, så sender vi en besked og informerer dig om, at overførslen ikke blev gennemført, og din taletid vil blive allokeret sikkert tilbage til din konto.

Kan jeg overføre taletid til en mobil på et fast abonnement?

Nej, du kan kun overføre taletid til en mobil, som er på taletid og ikke har et fast abonnement. Hvis du forsøger at overføre til et mobilnummer, der er tilkynttet et abonnement, vil vi sende dig en besked om at transaktionen mislykkedes, din taletid vil blive tilbageført til din konto.

Hvordan vil modtageren blive underrettet om overførslen?

Din modtager får tilsendt en SMS, hvor der står hvor meget taletid, der er blevet overført til deres telefon.

Hvad er vekselkursen, og koster det noget at veksle?

Når du overfører taletid, vil vi tilbyde dig den bedste valutakurs, vi kan. Disse vil variere afhængigt af modtagerns mobiloperatør samt det respektive land.

Hvor lang tid tager det at overføre taletid?

Selve overførslen sker næsten øjeblikkelig, men det kan sommetider tage et par minutter, grundet trafik på mobilnettet.

Hvilke fejlmeddelelser vil jeg se, hvis overførslen mislykkes?

Der kan være flere grunde til, at du kan se en fejlmeddelelse, hvis en overførsel mislykkes, se herunder:

• Hvis du ved et uheld giver os ugyldige oplysninger, fx et nummer i et forkert format. 
• Hvis du ikke har tilstrækkelig saldo til at overføre taletiden fra din konto 
• Hvis din modtagers nummer er på et netværk eller i et land, som vi ikke kan overføre til. 
• Hvis der er et problem med vores system. 

Overførslen er sikker på alle tidspunkter. Hvis en transaktion mislykkes, sørger vi altid for at give dig besked, og din taletid vil blive tilbageført til din konto.

Hvor kan jeg se de overførsler, jeg har foretaget?

Du kan se din historik på Min Vectone konto på hjemmesiden.

Kan jeg gemme en liste over familie og venner, som jeg har overført taletid til?

Du kan administrere din liste af modtagere i din Min Vectone konto på hjemmesiden.

Hvad hvis jeg overfører taletid til det forkerte nummer?

Det er vigtigt, at du overfører taletid til det rigtige mobilnummer – for vi kan ikke få din taletid tilbage, hvis du overfører til et forkert nummer.

Hvad sker der med min taletid, hvis en overførsel mislykkes?

Hvis en transaktion mislykkedes vil vi altid give dig besked, og din taletid vil blive tilbageført til din konto. Desværre kan vi ikke tilbageføre din taletid, hvis du overfører til et forkert nummer.
 

Månedlig Betaling

Interesseret I vores
30 dages tilbud?

Se tilbud
 

Internationale opkalds oversigt

Læst vores guide om hvordan
du laver billige opkald

Læs nu

Overfør dit nummer

 

Få 100 kr. bonus saldo
når du skifter abonnement til os

Overfør nu