Find simple løsninger til problemerne
Følgende er en liste over ofte stillede spørgsmål om Tank op fra din Vectone Mobil. Hvis du har et spørgsmål, som ikke er besvaret her, vil vores kundeserviceteam glædeligt hjælpe.

Hvordan modtager jeg et Gratis SIM?

Når du har købt et multifunktionel tank op taletidskort i en butik, skal du blot indtaste *101* efterfulgt af din 10-cifret PIN-kode, som findes på bagsiden af taletidskortet og afslutte med # og Ring. Eller ring 121 og følg vejledningen.
For at modtage alle vores super tilbud har du brug for et Vectone Mobile SIM kort. Det f
år du ved at bestille en startpakke idag. Din startpakke er gratis men du skal tanke op for at kunne lave opkald. 

Hvor meget vil det koste at foretage et telefonopkald?

Du kan se de nuværende prisrater her.

Hvor kan jeg tanke op?

Du kan købe multifunktionelle taletidskort i butikker som viser Vectone Mobile mærket. Eller tank op online ved at bruge dit kreditkort. Du skal bare registrere dig med Min Vectone.

Kan jeg sende MMS?

Med MMS kan du sende og modtage billeder og lydfiler. Desværre har vi ikke denne funktion hos Vectone Mobile. Vi arbejder på, at kunne tilbyde dig denne tjeneste i fremtiden.

Hvad koster det at registrere Min Vectone online?

Det er gratis at registere en Min Vectone konto. Når kontoen er registreret, kan du samtidig tjekke din balace, opkaldshistorik, ændre personlige detaljer og tanke op.

Hvorfor mislykkedes min online transaktion?

  • Der kan være forskellige grunde til at din transaktion mislykkedes. Her er et par ting, du bør tjekke, inden du forsøger at tanke op på vores hjemmeside:
  • Sørg for at du har tilmeldt MasterCard SecureCode, hvis du bruger et Mastercard eller Verified by Visa, hvis du bruger et Visa-kort.
  • Sørg for at den adresse du indtaster er korrekt og ajour med de oplysninger, din bank har om dig.
  • Sørg for at du indtaster det korrekte kontrolnummer fra bagsiden af dit kort.

Hvad er ”Verified by Visa” og ”MasterCard SecureCode”?

Hos Vectone Mobile tager vi din sikkerhed alvorligt, bruger vi kun de officelle Verified by Visa og MasterCard SecureCode sikre betalingsordniger, når vi behandler din kortbetaling. Dette tilføjer et højt niveau af bestyttelse af online kortbetalinger. Under betalingsprocessen vil du blive videresendt til den banks hjemmeside for verificering. Den kode, du bruger, vil kun være kendt af dig selv og din bank – ligesom når du indtaster din PIN-kode i kortlæseren i en butik. Når din bank har godkendt transakrionen, vil du sendes tilbage til Vectonemobile.dk for at afslutte dit køb.

Hvordan tilmelder jeg mig til "Verified by Visa" og "MasterCard SecureCode"?

Hvis du endnu ikke har registreret dit kort til 3D Secure, vil du blive bedt om at gøre dette under godkendelsesprocessen. Du behøver blot at bekræfte nogen sikkerhedsmæssige detaljer og angive en adgangskode eller PIN-kode til fremtidig brug. Glem ikke at passe på dit kodeord og PIN-kode og hold dem altid hemmelig og sikre at du kun anvender koder på officielle autentificerede hjemmesider. 

For mere information om Verified by Visa 
For mere information om MasterCard Secure Code 

Hvis du har yderligere spørgsmål, kan du kontakte din kortudsteder.

Jeg er kommet til at tanke på på et forkert SIM. Kan jeg få pengene tilbage?

Ja, du kan ringe til kundeservice og bede om at få overført pengene til et andet Vectone SIM-kort. Vi trækker dog et servicegebyr på 50 Kr.
 

Månedlig Betaling

Interesseret I vores
30 dages tilbud?

Se tilbud
 

Internationale opkalds oversigt

Læst vores guide om hvordan
du laver billige opkald

Læs nu

Overfør dit nummer

 

Få 100 kr. bonus saldo
når du skifter abonnement til os

Overfør nu