Find simple løsninger til problemerne
Det følgende er en oversigt over ofte stillede spørgsmål om Vectone Mobile app. Hvis du har spørgsmål, som ikke er besvaret, så vil kundeservice med glæde hjælpe.

Hvem kan benytte Vectone App?

Kun taletidskunder kan benytte Vectone App. Kunder der betaler på månedsbasis, vil snart kunne benytte app’en. Du skal have din mobiltelefon ved hånden, når du registrerer dig og aktiverer Vectone App, da vi sender en aktiveringskode til din telefon.

Kan jeg ringe til særlige numre med gebyrer udover det normale fra Vectone App?

Nej. Disse understøttes ikke af Vectone App. For at ringe til disse numre skal du bruge din telefon som almindelig telefon.

Hvad koster Vectone App?

Vectone App’en er gratis at hente og installere. Opkald og beskeder, du foretager via Vectone App’en, koster enten ingenting eller mindre end de normalt ville gøre, hvis du brugte din mobil helt almindeligt. Samtidig bruger du af præcis den samme saldo, som hvis du brugte din mobil helt almindeligt, hvilket betyder, at du ikke skal tanke op på to separate konti. Du kan bruge WIFI og mobil internet til at foretage opkald.

Kan jeg bruge Vectone App til at ringe om hjælp på 112?

Nødopkald til 112 er ikke understøttet af Vectone App.

Kan jeg bruge Vectone App på mere end en enhed af gangen?

Ja, du kan have den åben og bruge den på op til 5 enheder på en gang, men du kan installere den, på så mange du vil. Husk at du kun kan foretage og modtage opkald, skrive beskeder og benytte telefonsvareren, hvis du er logget ind på den enhed.

Er det nødvendigt at personen, jeg ringer eller skriver til har Vectone App?

Nej. Du kan ringe til alle telefonnumre, med undtagelse af numre som koster mere end normaltakst.

Hvad koster det at benytte Vectone App i udlandet?

Hvis du bruger Vectone App via mobil internet, vil du blive opkrævet roaming gebyrer for den data, du bruger. Hvis du bruger Vectone App via en WIFI forbindelse, vil dine beskeder og opkald koster det samme, som hvis du var i Danmark – og vil blive fratrukket dine månedlige aftaler. 

Hvis du ikke slår mobil internet fra, når du er i udlandet, vil funktionen Tidslinje i Vectone App bruge af din data hele tiden. Derfor bør du slå mobil internet fra for at undgå høje data omkostningerne på din rejse. Dette gælder også din 3G forbindelse. Hvis du er forbundet til wifi kan du synkronisere din tidslinje gratis.

Hvordan kan jeg se mine kontakter på flere forskellige enheder?

På en iPhone kan du dele dine kontakter ved hjælp af iCloud. På en Android telefon kan du gå ind i dine kontakter på flere forskellige enheder via Gmail.

Kan jeg slå 3G eller mobil internet fra i app’en?

Ja. Du kan slå mobil internet fra ved at gå ind i din telefons indstillinger og slå det fra.
 

Månedlig Betaling

Interesseret I vores
30 dages tilbud?

Se tilbud
 

Internationale opkalds oversigt

Læst vores guide om hvordan
du laver billige opkald

Læs nu

Overfør dit nummer

 

Få 100 kr. bonus saldo
når du skifter abonnement til os

Overfør nu